Raporlarımız

Eğitim Programı / Proje Raporları

Yarınım Kız Kardeşim İzleme Değerlendirme Raporu 2021

Yaratıcı Çocuk Yaratıcı Beyin İzleme Değerlendirme Raporu 2020

Pandemi Döneminde Gündelik Pratikler, Algı ve Eğitim İhtiyaçları Araştırma Raporu

ÖRAV STEM Öncüleri İzleme Değerlendirme Raporu 2019

ÖRAV Değerlendirme Raporu Öğretmenin Kimyası 2016

ÖRAV Değerlendirme Raporu Öğretmenin Kimyası 2015

My Future My Sister Monitoring & Evaluation Report 2021

Creative Child Creative Brain Monitoring Evaluation Report 2020

ÖRAV Türkiye’nin Mühendis Kızları (Lise) İzleme Değerlendirme Dönem Raporu 2019

ÖRAV Değerlendirme Raporu Öğretmenin Kimyası 2019

ÖRAV Değerlendirme Raporu Yaratıcı Çocuk Yaratıcı Beyin 2016

ÖRAV Değerlendirme Raporu Yaratıcı Çocuk Yaratıcı Beyin 2015

Türkiye’nin Mühendis Kızları İzleme & Değerlendirme 2021

Öğretmenlerin Mesleki ve Kişisel Gelişim Eğitimlerine Erişim Tercihleri Araştırması 2021

Öğretmenin Kimyası Eğitim Programı Etki Raporu 2020

ÖRAV 5 Taş Sosyal ve Finansal Liderlik 2019 İzleme Değerlendirme Dönem Raporu

ÖRAV Değerlendirme Raporu Yaratıcı Çocuk Yaratıcı Beyin 2019

ÖRAV Değerlendirme Raporu Yarıyıl Atölyeleri 2016

Ölçme ve Değerlendirme Raporu 2014

Turkey’s Engineer Girls Impact & Evaluation 2021

Türkiye’nin Mühendis Kızları İzleme & Değerlendirme 2020

Chemistry Of Teachers Impact Report 2020

ÖRAV İzleme Değerlendirme Raporu 2019

ÖRAV Değerlendirme Raporu Yarıyıl Atölyeleri 2017

ÖRAV Ölçme ve Değerlendirme Raporu 2015

Faaliyet Raporları

ORAV Annual Report 2020

ÖRAV Faaliyet Raporu 2019

ÖRAV Faaliyet Raporu 2015

ÖRAV Faaliyet Raporu 2011

ÖRAV Faaliyet Raporu 2020

ÖRAV Faaliyet Raporu 2018

ÖRAV Faaliyet Raporu 2014

ÖRAV Faaliyet Raporu 2010

Bağımsız Denetim Raporu 2020

ÖRAV Faaliyet Raporu 2017

ÖRAV Faaliyet Raporu 2013

ÖRAV Faaliyet Raporu 2009

Bağımsız Denetim Raporu 2019

ÖRAV Faaliyet Raporu 2016

ÖRAV Faaliyet Raporu 2012